Jaaroverzicht 2017!

2017 was weer een mooi jaar voor sportschool Muilwijk. Op veel fronten waren onze sporters actief en succesvol.

Succes op danexamens kobujutsu:
Trainer en danexaminator Arie Verwoert zag zijn leerlingen Koos Alblas en Wally Muller 3e dan worden.

Koos en Wally 3e dan Kobujutsu!

Succes op danexamens karate:
In 2017 werden Patrick Bezemer, Rik Schaap en Danny Rijnhout 1e dan. Geoffrey Berens werd gepromoveerd tot 3e dan.
Danny en Rik zwarte band karatedo!

Succes op danexamens judo:

Remco Oost werd in 2017 2e dan en de broers Lex en Levi Karamat Ali slaagden voor de zwarte band.

Zwarte band judo

Succes op danexamens jiu jitsu:
Joel de Jager en Fabian Kraaijeveld legden het examen voor 2e dan succesvol af.

Succesvolle-danexamens--500x500

Muilwijk Danexaminatoren judo, karate, jiu jitsu en kobujutsu in 2017:
Jan Muilwijk, Boy Muilwijk, Wim Muilwijk, Els Muilwijk, Akkie Muilwijk, Arie Verwoert, Peter de Vogel, Farley Muller en Diana Pluut.

Trainingskampen en Japanreizen
In januari vlogen 8 Muilwijk karateka’s naar Spanje voor een trainingskamp met Wim en Els.
In december gingen Els, Annelies en Jamahl op promotietour door Japan. Ook Akkie was aan het eind van het jaar in Japan met de Nederlandse judo selectie.

Promotiereis karate

Trainen in Spanje

2017 was ook het jaar van het afscheid van onze karatetopper Geoffrey Berens. Met deelname aan de World Games nam de tweevoudig Vice Wereldkampioen Karate afscheid. Met Boy Muilwijk als coach aan zijn zijde, beleefden zij op de World Games een mooi avontuur.

Geoffrey en Boy op de World Games

Er werden in 2017 ook weer veel leseen op school gegeven. Aan het basisonderwijs, middelbaar onderwijs en speciaal onderwijs. Els en Annelies gaven leuke clinics op de Special Heroes Day!

Special Heroes Day 2017

Ayla Doejaaren, Jamahl Laayouni en Joost Schilten pakten in 2017 weer karate medailles in Binnen en Buitenland.

Open-Luxemburgse-500x500

De wedstrijdselectie judo haalde onder leiding van coach Rachele weer vele prijzen door heel Nederland. Ook de coaches Cock en Axel waren weer van de partij. Zij zagen de instaptoernooien verhuizen van Den Haag naar Dordrecht en hopen volgende jaar op een toestroom van onze judoka’s naar de instaptoernooien. Een opvallend judoresultaat was er voor Sophia Cacomanolis die 2e werd op de NK U21.

Sophia-Cacomanolis-2e-van-Nederland-500x469

Aan de Clubkampioenschappen judo namen 211 judoka’s deel. Ook organiseerde Sportschool Muilwijk dit jaar voor de eerste een schooljudotoernooi in samenwerking mrt het Sportbedrijf. Hieraan deden 160 basisscholieren mee. Er werd door beginnende  Muilwijk Karateka’s deelgenomen aan het Regenboogtoernooi in Rotterdam en sloot Annelies vier karateclinics af met een karatetoernooi.

Schooljudotoernooi-500x500

In 2017 zijn Anouk en Ines Muilwijk gestart met lessen Budo Fight Camp. Deze lessen zijn een groot succes. Doe een keertje mee!

743C4243-FDF2-4A86-85CE-1A44EEDDD310

Richard Gayet vertegenwoordigde onze sportschool als scheidsrechter op het WK Wado in Curacao.

In 2017 namen Muilwijkers deel aan danexamentrainingen jiu jitsu, judo, kobujutsu en karate en speciale katalessen o.l.v Japanse leraren uit de Kodokan.

Danexamen-training-Wadoplatvorm-499x139
Meer dan 175 judoka’s kregen een Clinic van Akkie Muilwijk, NTC trainer/coach van het Nederlands team op Papendal.

Judoclinics-Akkie-Muilwijk-500x500

Wordt Vervolgd

Reacties zijn niet mogelijk.